.

w

Η "ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ" ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Η "ΑΡΧΟΝΤΙΣΑ" ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ Η ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE 2 ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ SUPER LEAGUE 1 **Η Παναχαική Ολοταχώς στο τρένο της ανόδου!!**
1891 * - ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ - 26 ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 862 ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ - 4 ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ UEFA - 2 ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ INTERTOTO - 7 ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ- 1η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ


A►Το PANAXA-BLOG έχει σταματήσει την λειτουργία νέων αναρτήσεων . Το PANAXA-BLOG θα συνεχίσει να ενημερώνει τους φίλους της ομάδας μας φιλοξενώντας τα LING με όλα τα τελευταία νέα της Παναχαϊκής >>-

04 Νοεμβρίου 2013

Ο Κούγιας δηλώνει ότι απέτυχε και βάζει πωλητήριο στην Παναχαϊκή



ΚΟΥΓΙΑΣ: «Θα στηρίξω την Παναχαϊκή μέχρι το καλοκαίρι είτε ανέβει είτε δεν ανέβει στην Σούπερ Λιγκ! Βάζω πωλητήριο στην Παναχαϊκή».


ΠΗΓΗ: achaiasports.gr
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής Αλέξης Κούγιας, λίγο μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης Τύπου, του αγώνα Παναχαϊκή – Ολυμπιακός Βόλου (0-1), ανέβηκε στο βήμα και προανήγγειλε την αποχώρησή του!
Ο μεγαλομέτοχος της Πατρινής ομάδας δήλωσε: «Δεν αντέχω άλλο!! Είχα μάθει αλλιώς με ομάδες να παίζουν ποδόσφαιρο. Είμαι πέντε χρόνια στην ομάδα και έχω μείνει μόνος μου.
Θα στηρίξω την Παναχαϊκή μέχρι το καλοκαίρι είτε ανέβει είτε δεν ανέβει στην Σούπερ Λιγκ! Βάζω πωλητήριο στην Παναχαϊκή».
Στο ερώτημα ποια είναι η τιμή πώλησης είπε: «Με ενδιαφέρει η υστεροφημία μου».
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε σήμερα ο Αλέξης Κούγιας:
«Σε 1 μήνα κλείνω 5 χρόνια στην Παναχαϊκή. Όταν ανέλαβα την ομάδα, είχα πει ότι θα την εξυγιάνω οικονομικά και ότι θα ανέβει στην Σουπερ Λιγκ.

Βέβαια αν ήξερα τι θα περνούσα αυτά τα πέντε χρόνια δεν θα αγόραζα την ομάδα. Δυστυχώς έπρεπε να λάβω υπόψη μου το παρασκήνιο του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Σε ότι αφορά το οικονομικό, ευτυχώς έχουν μείνει 8 δόσεις σε ΙΚΑ-ΕΦΟΡΙΑ που χρωστάνε οι παλιοί ιδιοκτήτες και τα οικονομικά της ομάδας είναι σε πολύ καλό δρόμο. Το αθλητικό κέντρο ολοκληρώνεται σε λίγο καιρό και θα το εγκαινιάσουμε μαζί με τους συνεργάτες μου κ.κ. Παπαθωμα και Τσαρτόλια.

Τόσα χρόνια εδώ έχω περάσει πολλές δύσκολες στιγμές, δεν έχω γελάσει πολύ και έχω μείνει μονός μου!

Τα τελευταία δυο χρόνια δεν μπλεκόμουν με τις μεταγραφές και δυστυχώς χαλάσαμε την ομάδα που είχαμε φτιάξει και ανέβηκε στην Β΄ Εθνική.

Το καλοκαίρι εμπιστεύτηκα ένα προπονητή, τον Καβακά και τον Πήδουλα, έφεραν αυτούς που ήθελαν όμως έφυγαν σαν κλέφτες… Θα έπρεπε να μείνουν στην ομάδα, ειδικά για τους παίκτες που ήρθαν εδώ.

Η ομάδα μετά από 6 αγωνιστικές έχει μόνο 6 βαθμούς και επειδή είμαι ρεαλιστής και επειδη δεν θέλω να χάσω την υγεία μου, αναφέρω ότι απέτυχα στην Πάτρα και βάζω πωλητήριο της ΠΑΕ. Θα στηρίξω την Παναχαϊκή στις υποχρεώσεις της και ελπίζω οι παίκτες να αφυπνιστούν ωστόσο έχω αποφασίσω να πουλήσω την ομάδα».

«ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ»
Αντίθετη άποψη είχε ο Αλέξης Κούγιας για τα όσα δήλωσε ο προπονητής της Παναχαϊκής Νίκος Παπαδόπουλος. Ο Μακεδόνας τεχνικός υποστήριξε πως η ομάδα ήταν καλή, και το τελικό αποτέλεσμα αδικεί τους Αχαιούς: «Γελάω με αυτά που είπε ο προπονητής μας, περί καλύτερης εικόνας. Εγώ ξέρω ποδόσφαιρο και δεν είναι δυνατόν ο προπονητής μας να βάζει χαφ τον Κιάσο, τον Μπόζιτς που είναι 10άρι να παίζει 8αρι και να αγωνιζόμαστε με 3 αμυντικά χαφ. Εγώ έχω μάθει αλλιώς το ποδόσφαιρο, θέλω να βλέπω την ομάδα μου να παίζει μπάλα και όχι αυτό το συνονθύλευμα που είδαμε σήμερα».
Σε ερώτηση πάντως για το αν θα παραμείνει ο Νίκος Παπαδόπουλος στο πάγκο της Παναχαϊκής, ειπε: «Φυσικά, εν γίνεται να αλλάζω συνέχεια προπονητές. Και τον Καβακά ήθελα να στηρίξω μέχρι τέλους αλλά αυτός έφυγε σαν κλέφτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για παρατηρήσεις-Και δημοσίευση των δικών σας αναρτήσεων Όποιος θέλει να επικοινωνεί μαζί μας στο jokerpge@yahoo.gr
---------------------
ΓΡΑΨΤΕ ΕΔΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΩΙΝΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ 10:00-12:00 ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΙΣ 18:00 Ο ΑΛΕΞΗΣ ΔΙΓΕΝΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ